Поиск по этому блогу

Використання ІКТ на уроках художньо-естетичного циклу


Проникнення сучасних технологій в освітню практику, в тому числі і на уроки мистецтва, відкриває нові можливості. У цьому випадку, вчителям на предметах мистецтва необхідно зробити інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) новим засобом художньо-творчого розвитку.
Після вивчення теоретичної частини наступа час  практичної роботи учнів. У цій частині уроку теж можливі варіанти. Наприклад, показ послідовності роботи над малюнком на дошці. Малюю стоячи боком до малюнка, частково загороджуючи собою, весь процес зображення і пояснення, що негативно впливає на самооцінку учня можливостей, виникає безліч питань. При роботі з фарбами до дошки кріпиться аркуш паперу, за допомогою фарб і пензля показую прийоми малювання. Це теж незручно, адже фарба може потекти з вертикальної поверхні. Роблю висновок, що такий метод не ефективний, виходить низький результат. Або при використанні комп'ютерної техніки можна наочно і послідовно показати прийоми зображення на великому екрані. Видно і зрозуміло всім. Учні при цьому отримують навички прийомів малювання, впевнено повторюють лінії, вносять свою фантазію.
Але на жаль уроки в компютерному класы проходять не часто, тому що не вистачає місця, але кожен урок з компютером - стає святом краси та навчання.